
€ 4.250
| Prijs | € 3.250 |
| Bouwjaar | Juli 2011 |
| Kilometerstand | 115.000 km |
| Brandstof | Benzine |
| Transmissie | Handgeschakeld |
| Aantal versnellingen | 5 |
| APK | Ja, tot 08 juli 2026 |
| BTW auto | Nee, marge |
| Kenteken | 77-RRK-7 |
| Datum deel 1 | 08-07-2011 |
| Topsnelheid | 165 km/u |
| Acceleratie | 0-100 km/u in 12,90 sec |
| Motorvermogen | 57 kW (77 pk) |
| Aantal deuren | 5-deurs |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal cilinders | 4-cilinder |
| Cilinderinhoud | 1248 cc |
| Energielabel | A |
| Carrosserie | Hatchback |
| Kleur | Blauw (Metallic) |
| Oorspronkelijke kleur | - |
| Gewicht | 945 kg |
| Trekgewicht max | - |
| Trekgewicht onger. | - |
| Verbruik | (±) 1 op 20 |
| Introductiejaar | september 2010 |
| Meer modelinformatie |
Een betrouwbare Hyundai i20 die ondanks zijn leeftijd en kilometerstand nog verrassend soepel rijdt en er verzorgd uitziet.
Pluspunten:
Zomer- én winterbanden op velg inbegrepen
TomTom-houder ingebouwd en werkend
Houder is makkelijk om te bouwen tot telefoonhouder
Motor en rijgedrag in goede conditie
Aandachtspunt:
Airco werkt niet – de condensor moet vervangen worden (kosten ± €600)
Kortom: een fijne, zuinige auto die met een kleine investering weer helemaal up-to-date kan zijn. Ideaal als eerste auto, stadsauto of voor iemand die een betrouwbaar en betaalbaar vervoermiddel zoekt.