Let op! Geld lenen kost geld
Porsche 911 - 4.0 GT3 Touring 4.0 GT3 Touring - AutoWereld.nl
 

Porsche 911 - 4.0 GT3 Touring

2022, Benzine, Automaat, Coupé, Grijs
€ 289.992
9.546 km

Algemeen

Prijs € 289.992
Bouwjaar 2022
Kilometerstand 9.546 km
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Aantal versnellingen 7
APK Bij aflevering
BTW auto Nee, marge
Kenteken -
Datum deel 1 30-06-2022
Belasting (±) € 826,00 per jaar
Topsnelheid 318 km/u
Acceleratie 0-100 km/u in 3,40 sec
Motorvermogen 375 kW (510 pk)
Aantal deuren 2-deurs
Aantal zitplaatsen 2
Aantal cilinders 6-cilinder
Cilinderinhoud 3996 cc
Energielabel G
Carrosserie Coupé
Kleur Grijs
Oorspronkelijke kleur Donker grijs
Gewicht 1410 kg
Trekgewicht max -
Trekgewicht onger. -
Verbruik (±) 1 op 8
Introductiejaar juni 2021
Meer modelinformatie

Aanbieder

Witmer & Odijk
Wasbeeklaan 3A

2361HG Warmond

071-5790534

www.witmerodijk.nl

Opties & accessoires

Veiligheid
  • ABS
  • Airbags
  • Alarm
  • Centrale deurvergrendeling
  • ESP
  • Startonderbreker
  • Traction Control
Comfort
  • Airconditioning
  • Buitenspiegels verwarmbaar
  • Climate Control
  • Cruise Control
  • Elek. bedienbare ramen
  • Lederenbekleding
  • Stuurbekrachtiging
Multimedia
  • Navigatiesysteem
Tuning
  • Lichtmetalenvelgen
  • Sportstoelen
Exterieur
  • Spoiler
Overige
  • Elek. verstelbare spiegels
  • Elek. verstelbare stoelen

Extra informatie

Algemene informatie
Modelreeks: jun 2021 - 2024

Technische informatie
Koppel: 470 Nm
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 3,4 s
Topsnelheid: 318 km/u
Wielbasis: 246 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13 l/100km (1 op 7,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

= Aanvullende opties en accessoires =

Exterieur
- Achterspoiler
- Adaptief demping systeem
- Dimlichten automatisch
- Elektronisch Sper Differentieel
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen multi-spaaks 21"
- Sportonderstel
- Voorspoiler

Infotainment
- Audio-installatie
- Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding

Interieur
- Aluminium interieur afwerking
- Elektrische ramen voor
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Keyless start
- Sportstuur
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Milieu
- Start/stop systeem

Veiligheid
- Airbag(s) hoofd voor
- Airbag(s) side voor
- Airbag passagier
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem

Overige
- Apple Carplay/Android Auto
- centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Connected services
- Dab
- glans exterieur delen
- hemelbekleding donker
- multimedia scherm standaard
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Variabele stuuroverbrenging

= Bijzonderheden =

In onze showroom hoor je nog wel eens een do of een don’t, vrij recent nog uit de mond van een zeer beminnelijke dame ‘je denkt toch niet dat ik naast je ga zitten in zo’n auto met zo’n grote vleugel achterop...' en daar ging de GT3 droom aan diggelen. In dit specifieke geval had de minister van financiën de begroting niet geheel op orde, wie mooi(er) wil zijn moet daar spreekwoordelijk ook iets meer voor over hebben. Ze zijn niet doof in Zuffenhausen voor de wensen van de sportieve klant met net iets meer gevoel voor stijl. De marketing mensen bedachten het Touring pakket en kregen de techneuten zo ver om een GT3 verantwoord te ontdoen van die opzichtige spoiler, de fraaie brede neus bleef gelukkig én noodzakelijkerwijs wel. Immers 510 échte atmosferische pk’s beteugel je niet zonder de gehele carrosserievorm ook een functie te laten hebben. Juist, als één grote vleugel die je ook bij 320km/u stabiel op weg houdt. Die topsnelheid is een bijna onwerkelijk getal, het maximaal toerental van de on-geblazen platte 6 cilinder van 9.000 is wél werkelijkheid. Overigens is ook ver onder dat motorfiets- achtige toerental ruim voldoende trekkracht aanwezig. De snelste variant met PDK is in ons verkeersklimaat ook nog eens de comfortabelste versie als je even geen zin hebt om ‘aan’ te staan. Zet de rij-modus knop op het stuur in Sport Plus, vink de Sportuitlaat aan en duw de pook naar links zodat je handmatig schakelt middels de metalen flippers achter het stuur, feest op vier (20 en 21inch) wielen in een circuitauto met kenteken. Dankzij het ultra moderne GT3 onderstel, intelligente en instelbare traction control plus meesturende achteras kom je ook nog zonder kleerscheuren thuis. Dat onderstel is zó goed dat zelfs bij extreme stuurbewegingen er nog verbazingwekkend veel ruimte is voordat het traction control lampje oplicht. De perfectste 911 is deze, de GT3 Touring is al een icoon.

Gezien het voornemen van Porsche om de volgende generatie 911 als hybride of zelfs elektrisch te motoriseren mag deze laatste atmosferische versie nu al investeringspotentieel toegedicht worden. Zo’n auto dient dan wel een sluitend en overtuigend CV te hebben; afkomstig van de eerste eigenaar, geleverd door een Nederlandse Porsche dealer, geheel origineel, niets aan gespoten of gewerkt. Porsche onderhouden bij 5.000km. Perfect geconfigureerd door een Porsche liefhebber die ook nog eens €11.500,- extra over had voor de bijzondere lakkleur van de auto. Deze zgn. Paint To Sample kleur, tot voor kort in goed Duits ‘Sonderfarbe’, is het stijlvol gekozen Brewster Green. Porsche vergeeft tot 2026 geen productieplekken meer voor speciale kleurwensen, alleen de standaardkleuren zijn tot die tijd leverbaar. Verder bevat de optielijst belangrijke extra’s als carbon kuipstoelen, een lift op de vooras van de auto, keramische remmen en bijv. een interieur met speciale leeraccenten. Onderscheidend, winnaar in iedere vergelijkingstest als het gaat om all-round inzetbaarheid, stuurgedrag, betrouwbaarheid en supercar prestaties. Negen één één! Altijd weer.
Zie onze website voor meer dan 100 foto's www.witmerodijk.nl of u gebruikt de volgende link; https://witmerodijk.nl/te-koop/porsche-992-gt3-touring-pdk-2022/2285

Hoeveel kost een Porsche 911 verzekering?


Check nu wat de autoverzekering gaat kosten. Vergelijk hier alle verzekeringen
Meld een fout

Contact opnemen met Witmer & Odijk

Door gebruik te maken van onderstaande formulier wordt er een gratis account aangemaakt bij AutoWereld.nl. Door dit account aan te maken kunt u eenvoudiger communiceren met het autobedrijf. U kunt zich te allen tijde weer uitschrijven.

Laatst bekeken