
€ 950
| Prijs | € 950 |
| Bouwjaar | Januari 2006 |
| Kilometerstand | 232.000 km |
| Brandstof | Benzine |
| Transmissie | Handgeschakeld |
| Aantal versnellingen | - |
| APK | Ja |
| BTW auto | Nee, marge |
| Kenteken | 76-SF-ZL |
| Datum deel 1 | 11-01-2006 |
| Topsnelheid | 194 km/u |
| Acceleratie | 0-100 km/u in 11,90 sec |
| Motorvermogen | 80 kW (109 pk) |
| Aantal deuren | 5-deurs |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal cilinders | 4-cilinder |
| Cilinderinhoud | 1587 cc |
| Energielabel | C |
| Carrosserie | Hatchback |
| Kleur | Blauw |
| Oorspronkelijke kleur | - |
| Gewicht | 1215 kg |
| Trekgewicht max | - |
| Trekgewicht onger. | - |
| Verbruik | (±) 1 op 14 |
| Introductiejaar | oktober 2005 |
| Meer modelinformatie |
Een c4 op lpg g3.
O.a. vernieuwd zomer 2025:
Distributieset
Dynamoriem
Krukaspositiesensor
Brandstofpomp. Originele bijgeleverd, werkt nog prima.
Lpg filter
Motorolie, oliefilter, luchtfilter, bougies
Tellerstand onlogisch, zie tellerrapport
Lijkt op een typfout. Of teller vervangen en later teruggezet
Apk 29april 26
Problemen:
Ruitenwisservloeistofmotor los bijgeleverd, dient vervangen
Kofferrruimte rubber niet 100% waterdicht
Lpg installatie weigert soms met warm weer. Vermoedelijk oxidatie van een klep in de tank die bij warmteuitzetting soms vastzit.
Raamrubber passagier zit niet goed vast
Motor koud bijgeluidje, allicht toe aan een koprevisie tgv de lpg installatie, of toch voorzien van te dunne motorolie.