
Fiat Punto Evo - 1.3 M-Jet Lounge
Algemeen
| Prijs | € 2.300 |
| Bouwjaar | Juni 2012 |
| Kilometerstand | 183.000 km |
| Brandstof | Diesel |
| Transmissie | Handgeschakeld |
| Aantal versnellingen | - |
| APK | Ja, tot 12 mei 2026 |
| BTW auto | Nee, marge |
| Kenteken | 05-XFP-6 |
| Datum deel 1 | 01-06-2012 |
| Topsnelheid | 170 km/u |
| Acceleratie | 0-100 km/u in 13,10 sec |
| Motorvermogen | 63 kW (86 pk) |
| Aantal deuren | 3-deurs |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal cilinders | 4-cilinder |
| Cilinderinhoud | 1248 cc |
| Energielabel | B |
| Carrosserie | Hatchback |
| Kleur | Zwart |
| Oorspronkelijke kleur | - |
| Gewicht | 1105 kg |
| Trekgewicht max | - |
| Trekgewicht onger. | - |
| Verbruik | (±) 1 op 29 |
| Introductiejaar | januari 2012 |
| Meer modelinformatie |
Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Centrale deurvergrendeling
- Mistlampen
- Boordcomputer
- Climate Control
- Lederen bekleding
- Panoramadak
- Schuif-/kanteldak
- Radio/CD-speler
- Lichtmetalen velgen
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Spoiler
Extra informatie
Ben je op zoek naar een zuinige en betrouwbare auto voor dagelijks gebruik? Dan is deze Fiat Punto 1.3 MultiJet zeker het bekijken waard. De auto rijdt soepel, is zuinig, en heeft een verrassend complete uitrusting voor zijn bouwjaar.
Wat je krijgt:
Degelijke diesel — zuinig en relatief betaalbaar onderhoud.
EGR-klep is in het verleden “uitgeschakeld / dichtgezet” vanwege herhaalde storingen — de motor is daarna “getuned / aangepast” voor stabieler rijden met meer vermogen. (Het is niet het orginele EGR-systeem, maar de auto loopt nu soepel en betrouwbaar).
Boekjes en onderhoudsnota’s van de afgelopen jaren aanwezig — dus onderhoud is goed bijgehouden.
In gebruik genomen sinds 2015 door mijzelf als tweede eigenaar.
Extra opties & pluspunten:
Leren bekleding -geeft het interieur een nette en luxe uitstraling
Panoramadak — fijn voor licht en ruimtelijk gevoel in de auto
Lichtmetalen velgen — staat netter dan stalen velgen
Sound system – prima geluidskwaliteit voor muziek onderweg.
Minpuntjes die je moet weten:
Navigatie-module ontbreekt — hij is er niet (was er niet of verwijderd door de eerste eigenaar).
Lichte schade aan de achterbumper (zie foto) en er zijn wat gebruikerssporen (gebruikelijke sleetsheid voor leeftijd en km-stand).
Airco werkt momenteel niet. Voor iemand die dit belangrijk vindt is het dus iets om nog even naar te laten kijken.
Waarom deze Punto nog steeds de moeite waard is:
Een 1.3 MultiJet diesel staat bekend om zijn lage verbruik en lange levensduur. Door de aanwezige opties (zoals leer, panoramadak, velgen) is dit geen simpele basisuitvoering, maar een nette en comfortabele auto voor wie gewoon goed vervoer zoekt zonder poespas. De tekortkomingen zijn duidelijk omschreven — geen verrassingen.
Hoeveel kost een Fiat Punto Evo verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.























