
Volkswagen Up! - 1.0 take up BlueM
Algemeen
| Prijs | € 3.993 |
| Bouwjaar | 2012 |
| Kilometerstand | 135.265 km |
| Brandstof | Benzine |
| Transmissie | Handgeschakeld |
| Aantal versnellingen | 5 |
| APK | Ja, tot 31 oktober 2026 |
| BTW auto | Nee, marge |
| Kenteken | 32-XGL-7 |
| Datum deel 1 | 05-06-2012 |
| Topsnelheid | 161 km/u |
| Acceleratie | 0-100 km/u in 14,40 sec |
| Motorvermogen | 44 kW (60 pk) |
| Aantal deuren | 3-deurs |
| Aantal zitplaatsen | 4 |
| Aantal cilinders | 3-cilinder |
| Cilinderinhoud | 999 cc |
| Energielabel | A |
| Carrosserie | Hatchback |
| Kleur | Wit (Metallic) |
| Oorspronkelijke kleur | Wit metallic |
| Gewicht | 840 kg |
| Trekgewicht max | - |
| Trekgewicht onger. | - |
| Verbruik | (±) 1 op 24 |
| Introductiejaar | januari 2012 |
| Meer modelinformatie |
Aanbieder
Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Alarm
- Startonderbreker
- Traction Control
- Stuurbekrachtiging
- Radio/CD-speler
Extra informatie
Technische informatie
Tankinhoud: 35 liter
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 161 km/u
Wielbasis: 241 cm
Interieur
Interieur: Zwart , Stof
Milieu
CO₂-uitstoot (NEDC): 96 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Historie
RDW Tellerrapport: https://voertuigrapportdownloaden.rdw.nl/kenteken/32XGL7
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 74 per kwartaal
Identificatie
Referentienummer: 1340
= Aanvullende opties en accessoires =
- alarm klasse 1(startblokkering)
- hoofd airbag(s) voor
- passagiersairbag
- radio-CD/MP3 speler
- start/stop systeem
- stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- zij airbag(s) voor
= Bijzonderheden =
Wij leveren alle onze auto's af met een nieuwe apk en een Nationale auto pas. Tegen een meerprijs kunnen wij ook een afleverbeurt doen. We werken met car garantie, vraag naar de voorwaarden.
Hoeveel kost een Volkswagen Up! verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.

























