
Audi e-tron - 55 quattro edition 408PK, Matrix LED, Pano, B&O, 360 view, Warmtebeeld, Elek stoelen, 4-zone, TV, DAB+
Algemeen
Prijs | € 29.950 |
Bouwjaar | April 2021 |
Kilometerstand | 73.500 km |
Brandstof | Elektrisch |
Transmissie | Automaat |
Aantal versnellingen | - |
APK | Ja, tot 22 april 2027 |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | P-996-KS |
Datum deel 1 | 21-04-2021 |
Topsnelheid | 200 km/u |
Acceleratie | 0-100 km/u in 5,70 sec |
Motorvermogen | 300 kW (408 pk) |
Aantal deuren | 5-deurs |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal cilinders | - |
Cilinderinhoud | - |
Energielabel | A |
Carrosserie | SUV / Terreinwagen |
Kleur | Blauw |
Oorspronkelijke kleur | - |
Gewicht | 2495 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |
Verbruik | - |
Introductiejaar | juli 2020 |
Meer modelinformatie |


Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Alarm
- Centrale deurvergrendeling
- ESP
- Getint glas
- Hoofdsteunen achter
- Mistlampen
- Parkeersensor
- Startonderbreker
- Traction Control
- Airconditioning
- Binnenspiegel aut. dimmend
- Boordcomputer
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Climate Control
- Cruise Control
- Elek. bedienbare ramen
- Elek. verstelbare spiegels
- Elek. verstelbare stoelen
- In hoogte verstelbaar stuur
- Lederen bekleding
- Lendesteun
- Panoramadak
- Regensensor
- Schuif-/kanteldak
- Stoelverwarming
- Stuurbekrachtiging
- Navigatiesysteem
- Lichtmetalen velgen
- Achterbank neerklapbaar
- Dakrails
- Skiluik
- Trekhaak
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- --- Fabrieksgarantie tot april 2026
- --- Schadevrij!
- --- Adaptive Cruise Control
- --- Lane Assist
- --- Adaptive drive assist
- --- 22kw AC laden aan beide zijden
- --- 150kw DC laden bestuurderszijde
- --- Afneembare trekhaak (tot 1800kg!)
- --- Headup display
- --- Full 360 graden view
- --- Audi virtual cockpit plus
- --- Extra set originele velgen /n
- --- Stoelverwarming
- --- Verkeersbordenherkenning
- --- Bang & Olufsen premium sound system
- --- Elektrisch verstelbare stoelen voor
- --- Privacy glas achter
- --- Geluid reducerend dubbelglas
- --- 4-zone klimaatregeling
- --- 2x Comfortsleutel
- --- Marge auto
Overige opties & accessoires
Deze overcomplete auto is tot 6600 km een Duitse demoauto geweest en heeft af fabriek €130.000 gekost. Altijd volledig probleemloos gereden!, --- Automatisch afremmen voor bochten en rotondes, --- Comfort verlichting voor en achter: korte lichtshow bij ont- en vergrendelen, --- Panoramadak elektrisch bedienbaar incl. gordijn, --- DVB-T2 TV & gratis NPO en regionale zenders, --- Elektrisch verstelbaar stuurwiel met geheugen, --- Bandenspanning en temperatuur weergave/n/r, --- Originele 21 inch lichtmetalen velgen/r/n, --- Family opties: vergrendeling van deuren en ramen, --- Nachtzicht assistent met warmtebeeldcamera, --- Remote klimatisering & ont- en vergrendelen, --- Zonnekleppen met spiegel en verlichting aan bestuurders- en bijrijderszijde, beide met verstelbare lendensteun en geheugen, --- Reservewiel incl benodigd gereedschap, --- Virtual pedal: sensorgestuurde achterklepontgrendeling, --- Digital matrix ledkoplampen en ledachterlichten, --- Lichtpakket met contourverlichting en ambient light, --- 4voudige instelbare lendensteunen in beide voorstoelen, --- Isofix kinderzitjebevestiging op de achterbank, --- Lichtpakket met contourverlichting en ambient light, --- Automatische winter/zomer parfum in ventilatie
Extra informatie
** Een Audi e-tank die net geen straaljager is, maar wel raketambities heeft **
Hij begon zijn carrière als Duitse demo – 6600 kilometer lang stond deze e-tron te shinen als showroommodel. Destijds voor een bescheiden €130.000,- van de band gerold. Inmiddels is hij in handen van een liefhebbende eigenaar die... er soms achter kwam dat 400 kilometer actieradius nét niet genoeg is om zonder laadpauze van hier naar het zuiden van Parijs te knallen. Naar het noorden van Parijs lukt prima maar ik wilde eigenlijk altijd doorrijden tot Orléans. Tja. Ambitie moet je hebben.
Daarom mag deze bijna alles hebbende EV-tank nu naar iemand anders die óf iets minder reislustig is, óf heel goed is in podcasts luisteren bij snellaadstations.
Wat krijg je allemaal?
Nou... een lijst waar menig straaljager-piloot stil van wordt:
- Adaptieve cruise control, lane assist, én automatisch afremmen voor rotondes, omdat je nooit weet wanneer een rotonde opduikt.
- Comfortverlichting bij ontgrendelen – deze auto doet letterlijk een mini-lichtshow als je ‘m openmaakt. Alsof hij zegt: “Salut, monsieur!”
- Digital matrix LED-koplampen die zo intelligent zijn dat ze zelfs de plaatselijke fietser in het donker aanwijzen met subtiele knipperlichten: “Kijk, daar is ‘ie!” Alsof je auto een verkeersinstructeur is met een laserpointer.
- Een panoramadak waarmee je op heldere nachten sterren kunt tellen, of op regenachtige dagen kunt doen alsof je in een carwash woont.
- Nachtzicht met warmtebeeldcamera – perfect voor het spotten van nachtelijke joggers, katten of onverklaarbare warmtebronnen in het struikgewas.
- Bang & Olufsen sound system, waardoor zelfs de verkeersinformatie klinkt als een klassieke symfonie.
- Zonnekleppen met verlichte spiegels, voor mensen die graag nog even snel hun haar fatsoeneren voor het stoplicht.
- Een 360 graden camera, elektrisch verstelbare stoelen, 4-zone klimaatregeling, privacyglas, en zelfs automatisch geparfumeerde lucht. Zomer? Citrus. Winter? Alpenlucht.
- Trekhaak voor als je een aanhanger met puin, een boot, of je ego mee wil nemen.
- En natuurlijk: 22kW AC-laden aan beide zijden én 150kW DC-laden links omdat kiezen overrated is.
- Zelfs het achterklep openen gaat zonder aanraken, dankzij de virtual pedal: een soort moderne danspas onder de bumper en hoppa, open.
En alsof dat nog niet genoeg is, krijg je er een extra set originele velgen bij, een reservewiel mét gereedschap (voor wie zich graag even een Formule 1-monteur voelt), én isofix voor kinderzitjes voor als je graag kinderen vervoert, maar dan wel op premium-niveau.
Zaterdagritjes naar het tuincentrum zijn met deze auto geen noodzakelijk kwaad, maar een avontuur. Zelfs als je geen tuin hebt.
Dus: zoek jij een bijna alles kunnende e-sleeper die rijdt als een first class stoel met raketknop, dan is dit je kans. En geloof me, je hoeft er geen baby voor te zijn om enthousiast te worden. Zelfs een doorgewinterde autoliefhebber krijgt hier een klein sprongetje van het hart.
Let op: marge-auto. Geen gedoe. Gewoon rijden, glimlachen en iedere keer opnieuw denken: “Wauw… dit is dus hoe elektrisch rijden bedoeld is.”
Hoeveel kost een Audi e-tron verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.