
BMW i3 - Comfort Advance 22 kWh | 19 inch LMV | Navigatie | PDC | Cruise control

Algemeen
Prijs | € 8.950 |
Bouwjaar | 2015 |
Kilometerstand | 140.708 km ![]() |
Brandstof | Elektrisch |
Transmissie | Automaat |
Aantal versnellingen | - |
APK | Ja, tot 10 januari 2026 |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | HP-212-V |
Datum deel 1 | 29-12-2015 |
Topsnelheid | 150 km/u |
Acceleratie | 0-100 km/u in 7,20 sec |
Motorvermogen | 125 kW (170 pk) |
Aantal deuren | 5-deurs |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal cilinders | - |
Cilinderinhoud | - |
Energielabel | A |
Carrosserie | Hatchback |
Kleur | Zwart |
Oorspronkelijke kleur | Jet Black |
Gewicht | 1170 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |
Verbruik | - |
Introductiejaar | maart 2014 |
Meer modelinformatie |


Aanbieder
Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Alarm
- Centrale deurvergrendeling
- ESP
- Parkeersensor
- Startonderbreker
- Traction Control
- Airconditioning
- Boordcomputer
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Climate Control
- Cruise Control
- Elek. bedienbare ramen
- In hoogte verstelbaar stuur
- Regensensor
- Navigatiesysteem
- Lichtmetalenvelgen
- Binnenspiegel aut. dimmend
- Elek. verstelbare spiegels
Extra informatie
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2014 - aug. 2016
Modelcode: I01
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aandrijving
Actieradius: 190 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten en gewichten
GVW: 1.620 kg
Afmetingen (LxBxH): 400 x 178 x 158 cm
Wielbasis: 257 cm
Accu
Accu: 19 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 5.5 kW, 58 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 27 minuten
Accu snelladen: 50 kW, 309 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 18 minuten
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 12,9 kWh/100km
CO₂-uitstoot: 0 g/km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 41 - € 45 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (6 maanden)
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 08:00
Bruikbare accucapaciteit: 18.05 kWh
Ingeschatte actieradius: 139 km
Ingeschat verbruik: 15.08 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 133 km
Actieradius praktijk winter: 110 km
Verbruik praktijk zomer: 15.12 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 18.26 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 129 kWh/100km
= Aanvullende opties en accessoires =
Exterieur
- Lichtmetalen velgen 19"
- Parkeersensor achter
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Dimlichten automatisch
- LED dagrijverlichting
Infotainment
- Navigatiesysteem full map
- Audio-navigatie full map
- Multimedia-voorbereiding
Interieur
- Armsteun voor
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Stuur verstelbaar
Veiligheid
- Airbag(s) hoofd achter
- Airbag(s) hoofd voor
- Airbag(s) side voor
- Airbag passagier
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
Overige
- Oplaadmogelijkheid
- Bluetooth
- centrale vergrendeling met afstandsbediening
- ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- stuur leder
- stuur multifunctioneel
= Bijzonderheden =
Zoekt u een emissie vrije auto die er ook nog een sportief en zeker bijzonder uitziet?
Begin 2007 kreeg een groepje ontwerpers een bijzondere opdracht: bedenk de BMW van de toekomst. Het mocht alles zijn: een fiets, een goggomobiel, een luchtballon als het maar een antwoord gaf op de wensen van de klant van de toekomst. Het resultaat is de BMW i3. Bij het ontwerpen van de "i3" voorzag BMW twee dingen: steeds meer mensen zullen in een grote stad wonen en omdat de mensen dicht op elkaar wonen is het belangrijk de lucht niet te vervuilen. Daarom was een compacte elektrische auto volgens BMW de logische oplossing. Een compacte auto is immers wendbaar in de stad en een elektrische auto heeft geen (directe) uitstoot. In de loop der jaren experimenteerde BMW met elektrische versies van bestaande modellen. Dit bleek niet de juiste weg. Een elektrische auto moet vanaf de basis als elektrische auto zijn ontworpen. Alleen op die manier kan het gewicht optimaal worden verdeeld (rijeigenschappen!) en kan de binnenruimte maximaal worden benut. Ter illustratie: de elektromotor is nauwelijks groter dan een flinke waterkoker, dus een motorruimte is niet nodig en kreeg de i3 een platte neus. Omdat het minder energie kost om een lichte auto voort te bewegen, heeft BMW op alle denkbare manieren gewicht bespaard. Dat begint simpelweg met compacte buitenmaten. Let daarbij op de slimme achterdeuren die "tegen de richting in" scharnieren. Hiermee is een ruimere instap te realiseren zonder de auto groter te maken. Hoe revolutionair het ontwerp ook is: een BMW moet rijden als een BMW. Daarom is de i3 voorzien van een zeer krachtige elektromotor. De i3 levert maar liefst 170 pk / 250 Nm en is daarmee veel sneller dan de concurrenten.
o.a. voorzien van: 19 inch lichtmetalen velgen, parkeersensoren achter, cruise control, lederen stuurwiel, vol automatische airco, navigatiesysteem, dimmende binnenspiegel, etc.. De SOH is 86%.
Proefrijden in uw eigen omgeving? Past het u niet naar Friesland af te reizen? Geen probleem! Wij komen graag naar u toe. Waar u ook woont in Nederland. Eén van onze medewerkers rijdt met de auto naar uw woonplaats. Na een korte uitleg kunt u proefrijden in uw eigen omgeving.
Hoeveel kost een BMW i3 verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.