
Hyundai Getz - 1.3i Active Cool
Algemeen
| Prijs | € 590 |
| Bouwjaar | Januari 2006 |
| Kilometerstand | 255.321 km |
| Brandstof | Benzine |
| Transmissie | Handgeschakeld |
| Aantal versnellingen | 5 |
| APK | Ja, tot 13 januari 2026 |
| BTW auto | Nee, marge |
| Kenteken | 33-SJ-FF |
| Datum deel 1 | 13-01-2006 |
| Topsnelheid | 164 km/u |
| Acceleratie | 0-100 km/u in 11,50 sec |
| Motorvermogen | 63 kW (86 pk) |
| Aantal deuren | 3-deurs |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal cilinders | 4-cilinder |
| Cilinderinhoud | 1341 cc |
| Energielabel | - |
| Carrosserie | Hatchback |
| Kleur | Grijs |
| Oorspronkelijke kleur | Grijs |
| Gewicht | 976 kg |
| Trekgewicht max | 1000 kg |
| Trekgewicht onger. | 450 kg |
| Verbruik | (±) 1 op 16 |
| Introductiejaar | augustus 2004 |
| Meer modelinformatie |
Aanbieder
Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Alarm
- Centrale deurvergrendeling
- Hoofdsteunen achter
- Startonderbreker
- Airconditioning
- Elek. bedienbare ramen
- Stuurbekrachtiging
- Achterbank neerklapbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
Extra informatie
Technische informatie
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 164 km/u
Wielbasis: 246 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Milieu
CO₂-uitstoot (NEDC): 136 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 114 - € 125 per kwartaal
Identificatie
Referentienummer: 20550
= Aanvullende opties en accessoires =
Interieur & Comfort
- achterbank in delen neerklapbaar
- centrale vergrendeling met afstandsbediening
- elektrische ramen voor
- stuur verstelbaar
Veiligheid & Techniek
- alarm klasse 1(startblokkering)
- elektronische remkrachtverdeling
- passagiersairbag
= Bijzonderheden =
Garantie vanaf € 50,- per maand.
Inclusief nieuwe apk €790
Hoeveel kost een Hyundai Getz verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.

























