
Mercedes-Benz Vito - 110 CDI 320 Lang DC Standaard Marge auto!! +/- 180 pk
Algemeen
Prijs | € 10.950 |
Bouwjaar | Januari 2012 |
Kilometerstand | 91.999 km |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Aantal versnellingen | 6 |
APK | Ja, tot 01 februari 2026 |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | 5-VSV-41 |
Datum deel 1 | 05-01-2012 |
Topsnelheid | 158 km/u |
Acceleratie | 0-100 km/u in 18,10 sec |
Motorvermogen | 70 kW (95 pk) |
Aantal deuren | 4-deurs |
Aantal zitplaatsen | 3 |
Aantal cilinders | 4-cilinder |
Cilinderinhoud | 2143 cc |
Energielabel | - |
Carrosserie | Bestel |
Kleur | Zwart (Metallic) |
Oorspronkelijke kleur | - |
Gewicht | 1825 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |
Verbruik | - |
Introductiejaar | september 2010 |
Meer modelinformatie |


Vergelijkbare Mercedes-Benz Vito occasions
Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Centrale deurvergrendeling
- ESP
- Mistlampen
- Startonderbreker
- Traction Control
- Airconditioning
- Cruise Control
- Elek. bedienbare ramen
- In hoogte verstelbaar stuur
- Schuif-/kanteldak
- Stuurbekrachtiging
- Radio/CD-speler
- Trekhaak
Extra informatie
Bij deze bied ik aan een zeer goed onderhouden bedrijfsbus met origineel aantoonbare kilometerstand van krap 92.000km, kan nog iets oplopen omdat hij nog wel gebruikt word totdat hij verkocht is.
De bus is nieuw besteld bij Wensink Zwolle en geleverd door mijn vaders autobedrijf aan de eerste eigenaren(ondernemers). Aankoopnota’s nog aanwezig. Mijn vader heeft hem krap 2 jaar terug weer teruggekocht van deze ondernemers aangezien zij gestopt waren met de onderneming. De bus had toen 61.500 gelopen. De bus heeft altijd volgens schema en soms eerder zijn onderhoud gehad met soms maar 6.000km tussen de beurten.
Aangezien hij tot 2 jaar terug amper het dorp uitgeweest was is deze van onderen nog in nieuwstaat en geen roest aan de body te vinden. Uiteraard heeft hij wel van buiten her en der gebruiksporen. Ik heb de bus dus krap 2 jaar terug overgenomen van mijn vader aangezien er een verhuizing op de planning stond. Echter beviel hij zo goed dat ik er in ben blijven rijden totdat hij nu een beetje overbodig is geworden. Ik heb in de afgelopen krap 2 jaar het volgende nog aan de bus gedaan:
- Nieuwe trekhaak met 13polige stekker gemonteerd.
- Roetfilter binnenwerk is vernieuwd voor de deeltjestest. (Duur)
- Nieuw set 17inch Mercedes Sprinter wielen met Dunlop banden gemonteerd
- Originele Mercedes Cruisecontrol gemonteerd
- Origineel Mercedes Houtset van een Viano gemonteerd
- Origineel Mercedes Viano Privacyglas ruiten op de zijvlanken gemonteerd.
- Terugroepacties laten uitvoeren, dus nieuwe Airbag gemonteerd en software update.
- Nieuwe accu
- Nieuwe thermostaat
- Motorsoftware tune. Zodat deze het vermogen van een 116cdi heeft plus nog een beetje extra. Technisch gezien is een 110 motor het zelfde als een 116 motor maar word deze software technisch heel erg geknepen naar maar 95pk. Wat gewoon niet prettig rijden was. Nu gaat en trekt hij als een speer en is inhalen een fluitje van een cent.
Kortom. Een bus die net is ingereden en nog een leven voor zich heeft. Ideaal voor elke ondernemer gezien de vele ruimte en de goede staat van onderhoud. Bijna uniek te noemen.
Het betreft een Marge voertuig. Dus geen extra BTW verrassing.
Hoeveel kost een Mercedes-Benz Vito verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.