
Algemeen
Prijs | € 1.595 |
Bouwjaar | April 2002 |
Kilometerstand | 151.785 km |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Aantal versnellingen | 5 |
APK | Ja, tot 12 maart 2026 |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | 41-JJ-JJ |
Datum deel 1 | 24-04-2002 |
Topsnelheid | 204 km/u |
Acceleratie | 0-100 km/u in 8,90 sec |
Motorvermogen | 100 kW (136 pk) |
Aantal deuren | 2-deurs |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal cilinders | 4-cilinder |
Cilinderinhoud | 1997 cc |
Energielabel | - |
Carrosserie | Cabriolet |
Kleur | Rood (Metallic) |
Oorspronkelijke kleur | - |
Gewicht | 1127 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |
Verbruik | (±) 1 op 13 |
Introductiejaar | december 2000 |
Meer modelinformatie |


Aanbieder
Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Centrale deurvergrendeling
- Getint glas
- Mistlampen
- Startonderbreker
- Elek. bedienbare ramen
- Elek. verstelbare spiegels
- In hoogte verstelbaar stuur
- Regensensor
- Schuif-/kanteldak
- Stuurbekrachtiging
- Lichtmetalen velgen
- Sportstoelen
Extra informatie
Wederom bieden wij hierbij een leuke Peugeot 206 CC aan. Ditmaal in de geliefde handschakelende 2.0L uitvoering met 136 PK (zelfde motor als de 206 GTI). Enkele weken geleden is deze auto aangekocht met een defect dak, nu deze het weer doet mag de auo naar de volgende liefhebber. De auto is geheel nagekeken en waar nodig zijn reparaties uitgevoerd. Het lakwerk hebben we met rust gelaten, al toont deze wel wat verweer.
De technische staat van de auto is al volgt;
- Vier redelijke all-season banden al zijn ze wel wat op leeftijd (2013).
- Distributieriem vervangen bij 120.000 Km (2018)
- Koppeling al eens vervangen
- Rondom nieuwe rem- schijven en blokken
- Nieuwe stabilisatorstangen (links en rechts)
- Twee werkende sleutels, sleutelafstandbedining werkt helaas niet. Kan worden verholpen met een nieuwe printplaat in de sleutel.
- Zeer goed werkend dak
- Inclusief z.g.a.n. windscherm
Opmerking; de radio op de foto is inmiddels vervangen voor een origineel exemplaar zodat de bediening op het stuur ook weer werkt. De speakers in de deuren zijn al eens vervangen.
Autom Klassiek is een jong bedrijf wat zich richt op young- en oldtimers. Helaas zien we op dit moment te veel 206 CC's op de sloop belanden, en dat terwijl het zulke leuke auto's zijn. Wij proberen deze een tweede leven te geven waarbij onze specialisatie zit in het repareren van het dakmechanisme. Wat is immers het nut van het rijden in een cabrio zonder dat het dak open kan?
Hoeveel kost een Peugeot 206 CC verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.