
Peugeot 207 SW - 1.4 VTi X-line AIRCO / APK / NAP
Algemeen
| Prijs | € 1.350 |
| Bouwjaar | 2009 |
| Kilometerstand | 228.573 km |
| Brandstof | Benzine |
| Transmissie | Handgeschakeld |
| Aantal versnellingen | 5 |
| APK | Ja, tot 12 februari 2026 |
| BTW auto | Nee, marge |
| Kenteken | 05-KFX-2 |
| Datum deel 1 | 05-11-2009 |
| Topsnelheid | 185 km/u |
| Acceleratie | 0-100 km/u in 11,50 sec |
| Motorvermogen | 70 kW (95 pk) |
| Aantal deuren | 5-deurs |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal cilinders | 4-cilinder |
| Cilinderinhoud | 1397 cc |
| Energielabel | B |
| Carrosserie | Combi |
| Kleur | Grijs |
| Oorspronkelijke kleur | Grijs |
| Gewicht | 1179 kg |
| Trekgewicht max | 1150 kg |
| Trekgewicht onger. | 600 kg |
| Verbruik | (±) 1 op 16 |
| Introductiejaar | juli 2007 |
| Meer modelinformatie |
Aanbieder
Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Centrale deurvergrendeling
- Startonderbreker
- Airconditioning
- Boordcomputer
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Cruise Control
- Elek. bedienbare ramen
- Radio/CD-speler
- Dakrails
- Elek. verstelbare spiegels
Extra informatie
Technische informatie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten en gewichten
GVW: 1.691 kg
Afmetingen (LxBxH): 415 x 175 x 151 cm
Wielbasis: 254 cm
Milieu
CO₂-uitstoot: 140 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 - € 182 per kwartaal
= Aanvullende opties en accessoires =
Comfort & Interieur
- Elektrische ramen voor
Exterieur
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Veiligheid
- Airbag passagier
Overige
- Airco-pakket 2
- Pack Plus
= Bijzonderheden =
Nette auto, goed onderhouden, airco, nieuwe apk. Kom langs voor een bezichtiging en proefrit!
Hoeveel kost een Peugeot 207 SW verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.































































