
Peugeot 208 - 1.2 VTi Active zo ingeruild zo weer weg 3460

Algemeen
Prijs | € 3.450 |
Bouwjaar | Maart 2013 |
Kilometerstand | 214.392 km ![]() |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Aantal versnellingen | - |
APK | Ja, tot 06 april 2026 |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | 8-KDZ-62 |
Datum deel 1 | 29-03-2013 |
Topsnelheid | 175 km/u |
Acceleratie | 0-100 km/u in 12,20 sec |
Motorvermogen | 60 kW (82 pk) |
Aantal deuren | 5-deurs |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal cilinders | 3-cilinder |
Cilinderinhoud | 1199 cc |
Energielabel | A |
Carrosserie | Hatchback |
Kleur | Blauw (Metallic) |
Oorspronkelijke kleur | Blauw metallic |
Gewicht | 950 kg |
Trekgewicht max | 1150 kg |
Trekgewicht onger. | 520 kg |
Verbruik | (±) 1 op 22 |
Introductiejaar | november 2012 |
Meer modelinformatie |


Aanbieder
Extra informatie
Technische informatie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
GVW: 1.530 kg
Wielbasis: 254 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO₂-uitstoot: 104 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 97 per kwartaal
Deze Peugeot 208 komt uit 2013, werd geleverd van 01-07-2012 tot 31-01-2015 en kostte toen € 18.910,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 60 kW (82 PK) en een cilinderinhoud van 1199 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 175 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,5 liter per 100 km en hij weegt 950 kg. De APK is geldig tot 06-04-2026 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 92,25 per kwartaal.
Hoeveel kost een Peugeot 208 verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.