
Porsche 911 - 3.0 Carrera S NL auto vol opties
Algemeen
| Prijs | € 94.991 |
| Bouwjaar | 2018 |
| Kilometerstand | 97.613 km |
| Brandstof | Benzine |
| Transmissie | Automaat |
| Aantal versnellingen | 7 |
| APK | Bij aflevering |
| BTW auto | Nee, marge |
| Kenteken | - |
| Datum deel 1 | 15-06-2018 |
| Topsnelheid | 306 km/u |
| Acceleratie | 0-100 km/u in 4,10 sec |
| Motorvermogen | 310 kW (421 pk) |
| Aantal deuren | 2-deurs |
| Aantal zitplaatsen | 4 |
| Aantal cilinders | 6-cilinder |
| Cilinderinhoud | 2981 cc |
| Energielabel | G |
| Carrosserie | Coupé |
| Kleur | Zilver (Metallic) |
| Oorspronkelijke kleur | Zilver metallic |
| Gewicht | 1460 kg |
| Trekgewicht max | - |
| Trekgewicht onger. | - |
| Verbruik | (±) 1 op 13 |
| Introductiejaar | oktober 2015 |
| Meer modelinformatie |
Aanbieder
Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Alarm
- Centrale deurvergrendeling
- ESP
- Parkeersensor
- Traction Control
- Airconditioning
- Boordcomputer
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Climate Control
- Cruise Control
- Elek. bedienbare ramen
- In hoogte verstelbaar stuur
- Lederenbekleding
- Schuifdak
- Stoelverwarming
- Xenon verlichting
- Navigatiesysteem
- Radio/CD-speler
- Lichtmetalenvelgen
- Sportstoelen
- Spoiler
- Elek. verstelbare spiegels
Extra informatie
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2015 - dec. 2018
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 4,1 s
Topsnelheid: 306 km/u
Wielbasis: 245 cm
Interieur
Interieurkleur: Beige
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Productveiligheid
Fabrikant: Witmer & Odijk Wasbeeklaan 3A 2361HG WARMOND, NL 0715790534 http://www.witmerodijk.nl witmer@witmerodijk.nl
= Aanvullende opties en accessoires =
Exterieur
- Achterspoiler
- Adaptief demping systeem
- bi-xenon koplampen
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch glazen schuif-/kanteldak
- Elektronisch Sper Differentieel
- koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 20"
- Lichtmetalen velgen multi-spaaks 20"
- Parkeersensor voor en achter
Infotainment
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Spraakbediening
Interieur
- Elektrische ramen voor
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Lederen versnellingspook
- Luxe lederen bekleding
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Airbag(s) hoofd voor
- Airbag(s) side voor
- Airbag passagier
- Alarm klasse 3
- Bandenspanningscontrolesysteem
Overige
- Apple Carplay/Android Auto
- Bluetooth
- centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Parkeer pakket (Achteruitrijcamera, Parkeersensor voor en achter)
- schakelpaddles
- stuur leder
- Variabele stuuroverbrenging
- voorstoel(en) elektrisch verstelbaar
- WiFi
= Bijzonderheden =
Meer foto's op WWW.WITMERODIJK.NL
Bijna net zo'n revolutionaire stap als van lucht- naar watergekoeld, Porsche's beslissing om de 911 voortaan te voorzien van twee turbo's. Er was toch al een Porsche Turbo? Jawel, met een prijskaartje van een Supercar. Vanaf de MkII kreeg de 991 een geheel nieuw ontwikkelde 3ltr. motor, twee turbo's met intercooler, een wederom verbeterd onderstel en bijvoorbeeld een vernieuwd multimedia- en navigatiesysteem. De keuze voor de turbo motor maakte Porsche om de auto efficiënter te maken, minder benzineverbruik en lagere emissie, en het koppel te verhogen. Dit, dankzij de enorme kennis van turbo motoren die Porsche na decennia doorontwikkeling in huis heeft, zonder het zgn. turbo-gat. Het volledige koppel van de nieuwe 3ltr. motor is er al bij 1700 toeren. Trekkracht is er dus altijd, souplesse in ieder toerengebied en comfort dankzij een stillere motor. Daar gaat mijn plezier in de tunnel denkt u nu, gelukkig gaf Porsche haar verkoopadviseurs de schakelbare (centraal geplaatste) sportuitlaat bijna als 'verplichte' optie mee te verkopen, opgelost. Dankzij de grotere behoefte aan lucht achterin, de turbo's hebben ook intercoolers, werd de nieuwe 911 voorzien van de klassiek ogende open grill op de motorkap, dezelfde verticale lamellen zag u al in 1964. Met deze verwijzing leek de cirkel rond, de perfectionering van de 911 was een feit. Anno nu is de ene 911 zeker en gelukkig steeds vaker de andere niet. Deze 991 Carrera S is overduidelijk geconfigureerd door een liefhebber met rijervaring die weet hoe de ideale 911 uitgevoerd moet zijn. Zie de optionele 18 voudig elektrisch verstelbare adaptieve sportstoelen (geven niet alleen meer comfort maar ook meer feedback van hoe de auto zich gedraagt), het Sport Chrono pakket, 20 inch lichtmetalen RS-Spyder Design velgen, de schakelbare sportuitlaat, Porsche Active Suspension Management en bijv. het Bose Surround Sound System. Tegelijk sportief en stijlvol ogend dankzij het fraaie GT-Silver Metallic kleurstelling en diverse zwarte accenten zoals het grote panorama glasdak. De overige zeer plezierige opties zijn; automatische climat control, cruise control, Porsche Communication Management met navigatie, rondom parc distance control gecombineerd met achteruitrijcamera, een volledig in leer uitgevoerd interieur, elektrisch bedienbaar panorama schuif/kanteldak, GT sportstuur, boordcomputer, stoelverwarming, Sport Chrono Package, etc. etc. Deze 991 type 2 Carrera S is optisch volledig in nieuwstaat, geen steenslag of zichtbaar gebruiksspoor op te ontdekken. Nieuw geleverd door Porsche Centrum Twente. Keurig dealer onderhouden, alle documentatie inclusief gestempeld serviceboekje aanwezig. Laatste uitgebreide beurt bij Porsche Rotterdam in september '25. Uiteraard altijd schadevrij gebleven. Wordt rijklaar zonder bijkomende kosten afgeleverd inclusief nieuwe APK garantie en onderhoudsbeurt.
Hoeveel kost een Porsche 911 verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.























