Let op! Geld lenen kost geld
Porsche Cayenne - 3.6 GTS - Panorama - Sport Chrono - - AutoWereld.nl
 

Porsche Cayenne - 3.6 GTS - Panorama - Sport Chrono -

2016, Benzine, Automaat, SUV / Terreinwagen, Grijs
€ 49.500
104.872 km

Algemeen

Prijs € 49.500
Bouwjaar 2016
Kilometerstand 104.872 km
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Aantal versnellingen 8
APK Bij aflevering
BTW auto Nee, marge
Kenteken HT-805-J
Datum deel 1 02-01-2016
Topsnelheid 262 km/u
Acceleratie 0-100 km/u in 5,20 sec
Motorvermogen 324 kW (441 pk)
Aantal deuren 5-deurs
Aantal zitplaatsen 5
Aantal cilinders 6-cilinder
Cilinderinhoud 3604 cc
Energielabel G
Carrosserie SUV / Terreinwagen
Kleur Grijs (Metallic)
Oorspronkelijke kleur Meteor Grey Metallic (grijs metallic)
Gewicht 2085 kg
Trekgewicht max 3500 kg
Trekgewicht onger. 750 kg
Verbruik (±) 1 op 10
Introductiejaar januari 2015
Meer modelinformatie

Aanbieder

Cool Classic Club B.V.
Energiestraat 3

1411AN Naarden

0352031753

https://coolclassicclub.com

Opties & accessoires

Veiligheid
  • ABS
  • Airbags
  • Alarm
  • Centrale deurvergrendeling
  • ESP
  • Mistlampen
  • Parkeersensor
  • Startonderbreker
  • Traction Control
Comfort
  • Airconditioning
  • Boordcomputer
  • Buitenspiegels verwarmbaar
  • Climate Control
  • Cruise Control
  • Elek. bedienbare ramen
  • Lederenbekleding
  • Lendesteun
  • Panoramadak
  • Regensensor
  • Schuifdak
  • Stoelverwarming
  • Stuurbekrachtiging
  • Xenon verlichting
Multimedia
  • Navigatiesysteem
  • Radio/CD-speler
Tuning
  • Lichtmetalenvelgen
  • Sportstoelen
Praktisch
  • Dakrails
Overige
  • Binnenspiegel aut. dimmend
  • Elek. verstelbare spiegels

Extra informatie

Technische informatie
Aandrijving: Vierwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,2 s
Topsnelheid: 262 km/u
GVW: 2.865 kg
Wielbasis: 290 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Milieu
CO₂-uitstoot: 228 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik in de stad: 12,9 l/100km (1 op 7,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,1 l/100km (1 op 12,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 398 - € 440 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank

= Aanvullende opties en accessoires =

Comfort & Interieur
- Achterbank verstelbaar
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun voor
- Audio installatie high-end
- Audio installatie premium
- Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Buitenspiegel automatisch dimmend
- Carbonafwerking interieur
- Cd-wisselaar
- DAB-ontvanger
- Elektrische ramen voor
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrisch verstelbare stuurkolom met geheugen
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Entertainment system
- Lederen interieurdelen
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Luxe lederen bekleding
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatie full map
- Radio-CD/MP3 speler
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Sportstuur
- Stoel ventilatie voor
- Stuurwiel multifunctioneel
- Verwarmde voorstoelen
- Voorstoelen

Exterieur
- Achteruitrijcamera
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch met geheugen
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Elektrisch glazen schuif-/kanteldak
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED mistlampen
- Lichtmetalen velgen 20"
- Luchtvering
- Metallic lak
- Ruitensproeiers verwarmbaar
- Verwarmde voorruit
- Wis-/was installatie voor koplampen

Veiligheid
- Adaptief Demping Systeem (ADS)
- Airbag(s) hoofd achter
- Airbag(s) hoofd voor
- Airbag(s) side voor
- Airbag passagier
- Cruise control adaptief
- Hill hold-functie
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Parkeersensor voor en achter
- Rondomzicht camera
- Start/stop systeem

Overig
- 3 punts veiligheidsgordel
- analoge klok
- Automatische niveauregeling
- Central Locking
- Geheugen-pakket (Buitenspiegels elektrisch met geheugen, Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugen)
- Memory Pack (Buitenspiegels elektrisch met geheugen, Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen, Elektrisch verstelbare stuurkolom met geheugen, Lendesteunen (verstelbaar))
- Parkeer pakket (Achteruitrijcamera, Parkeersensor achter, Parkeersensor achter, Parkeersensor voor, Parkeersensor voor, Parkeersensor voor en achter, Parkeersensor voor en achter, Rondomzicht camera)
- USB aansluiting

= Bijzonderheden =

English/German Below.

“Be prepared to be amazed.”

De Cayenne GTS is een auto voor mensen die graag vuurwerk onder hun rechtervoet hebben, maar ook weleens bij IKEA komen. Hij is snel, luid, comfortabel en volkomen te verantwoorden. Eigenlijk gewoon een sportauto die toevallig ook kinderzitjes en tieners accepteert. Volwassen worden is prima, zolang je maar hard genoeg blijft accelereren.

Onder de kap? Een brute 3.6-liter V6 biturbo met 441 pk, rechtstreeks geïnjecteerd in je ruggengraat via een razendsnelle Tiptronic S. Van stilstand naar 100 km/u in 5,2 seconden – en dat in een SUV met ruimte voor fietsen, een labrador en boodschappentassen voor een hongerige puberploeg.

Maar dit is geen gewone Cayenne. Dit is de GTS: verlaagd, verbreed, verknocht aan het asfalt. De sportuitlaat gromt zoals alleen een Porsche dat mag – precies genoeg om je buurman jaloers te maken. Denk: 911-attitude in SUV-vorm. Een machine die bochten opvreet in plaats van doorstaat.

Deze auto zit bomvol opties. Van binnen krijg je het complete Sport Chrono-pakket: alcantara, GTS-logo’s, sportstoelen, sportuitlaat, carbon interieur, Burmester-geluidsinstallatie, stoelkoeling voor in Zuid-Frankrijk, stoelverwarming voor in Kitzbühel, panoramadak – we kunnen nog uren doorgaan.

Onze Cayenne GTS komt in smetteloze staat, compleet onderhouden. De laatste beurt was eind 2024 bij 98.977 kilometer, dus je kunt direct de weg op.

“Eventually it all boils down to one question: Do I want a car, or do I want a Porsche? We know the answer.”

--

English.

“Be prepared to be amazed.”

The Cayenne GTS is made for those who like fireworks under their right foot, but still find themselves at IKEA on a Saturday. It’s fast, loud, comfortable, and totally justifiable. Basically, it’s a sports car that just happens to accept child seats and teenagers. Growing up is fine—as long as you keep accelerating hard.

Under the hood? A brutal 3.6-liter V6 biturbo engine with 441 horsepower, injected straight into your spine via a lightning-fast Tiptronic S gearbox. 0 to 100 km/h in just 5.2 seconds—in an SUV with space for bikes, a Labrador, and enough groceries to feed a pack of hungry teenagers.

But this isn’t just any Cayenne. This is the GTS: lowered, widened, addicted to asphalt. The sports exhaust growls the way only a Porsche is allowed to—just enough to make your neighbor jealous. Think: 911 attitude in SUV form. A machine that devours corners instead of merely surviving them.

This car is packed with options. Inside, you get the full Sport Chrono Package: Alcantara, GTS logos, sports seats, sports exhaust, carbon interior, Burmester sound system, seat cooling for the South of France, seat heating for Kitzbühel, panoramic roof—you name it.

Our Cayenne GTS is in immaculate condition, fully maintained. The last service was at the end of 2024 at 98,977 kilometers, so you can hit the road immediately.

“Eventually it all boils down to one question: Do I want a car, or do I want a Porsche? We know the answer.”

--

German.

"Be prepared to be amazed.“

Der Cayenne GTS ist für Menschen gemacht, die Feuerwerk unter dem rechten Fuß lieben – aber trotzdem gelegentlich bei IKEA vorbeischauen. Er ist schnell, laut, komfortabel und vollkommen vertretbar. Im Grunde ein Sportwagen, der zufällig auch Kindersitze und Teenager akzeptiert. Erwachsenwerden ist okay – solange man nur schnell genug weiterbeschleunigt.

Unter der Haube? Ein brachialer 3,6-Liter-V6-Biturbo mit 441 PS, direkt in deine Wirbelsäule injiziert durch ein blitzschnelles Tiptronic S-Getriebe. Von 0 auf 100 km/h in nur 5,2 Sekunden – und das in einem SUV mit Platz für Fahrräder, einen Labrador und Einkaufsbeutel für eine hungrige Teenager-Meute.

Aber das hier ist kein gewöhnlicher Cayenne. Das ist der GTS: tiefergelegt, verbreitert, dem Asphalt verfallen. Die Sportabgasanlage grollt so, wie es nur ein Porsche darf – gerade laut genug, um den Nachbarn neidisch zu machen. Denk an: 911-Attitüde in SUV-Form. Eine Maschine, die Kurven frisst statt sie nur zu durchstehen.

Dieser Wagen ist vollgepackt mit Extras. Innen bekommst du das komplette Sport-Chrono-Paket: Alcantara, GTS-Logos, Sportsitze, Sportauspuff, Interieur in Carbon, Burmester-Soundsystem, Sitzkühlung für Südfrankreich, Sitzheizung für Kitzbühel, Panorama-Dach – die Liste ist lang.

Unser Cayenne GTS ist in makellosem Zustand und komplett gewartet. Der letzte Service war Ende 2024 bei 98.977 Kilometern – also direkt bereit für die Straße.

„Am Ende stellt sich nur eine Frage: Will ich ein Auto – oder will ich einen Porsche? Wir kennen die Antwort.“

Hoeveel kost een Porsche Cayenne verzekering?


Check nu wat de autoverzekering gaat kosten. Vergelijk hier alle verzekeringen
Meld een fout

Contact opnemen met Cool Classic Club B.V.

Door gebruik te maken van onderstaande formulier wordt er een gratis account aangemaakt bij AutoWereld.nl. Door dit account aan te maken kunt u eenvoudiger communiceren met het autobedrijf. U kunt zich te allen tijde weer uitschrijven.

Laatst bekeken

Meer bekijken