
Porsche Cayenne - 4.8 Turbo - onderhouden - Pano - ACC
Algemeen
Prijs | € 47.950 |
Bouwjaar | 2011 |
Kilometerstand | 140.112 km |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Aantal versnellingen | 8 |
APK | - |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | - |
Datum deel 1 | 01-11-2011 |
Topsnelheid | 278 km/u |
Acceleratie | 0-100 km/u in 4,70 sec |
Motorvermogen | 368 kW (500 pk) |
Aantal deuren | 5-deurs |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal cilinders | 8-cilinder |
Cilinderinhoud | 4806 cc |
Energielabel | E |
Carrosserie | SUV / Terreinwagen |
Kleur | Zwart |
Oorspronkelijke kleur | Schwarz |
Gewicht | 2170 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |
Verbruik | (±) 1 op 9 |
Introductiejaar | mei 2010 |
Meer modelinformatie |

Aanbieder
Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Alarm
- Centrale deurvergrendeling
- ESP
- Getint glas
- Mistlampen
- Parkeersensor
- Startonderbreker
- Airconditioning
- Boordcomputer
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Climate Control
- Cruise Control
- Elek. bedienbare ramen
- Lederenbekleding
- Panoramadak
- Regensensor
- Stoelverwarming
- Stuurbekrachtiging
- Xenon verlichting
- Navigatiesysteem
- Lichtmetalenvelgen
- Binnenspiegel aut. dimmend
- Elek. verstelbare spiegels
- Elek. verstelbare stoelen
Extra informatie
Algemene informatie
Modelreeks: 2010 - 2014
Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aandrijving: Vierwielaandrijving
Tankinhoud: 115 liter
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 278 km/u
Wielbasis: 290 cm
Interieur
Interieurkleur: Schwarz
Milieu
CO₂-uitstoot (NEDC): 270 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik in de stad: 15,8 l/100km (1 op 6,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 424 - € 469 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
= Aanvullende opties en accessoires =
Exterieur
- 21 inch 911 Turbo II wiel met wielkuipverbreders (CZ4)
- Metallic lakken (met)
- Automatische achterklep (4E7)
- bi-xenon koplampen
- buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- koplampen adaptief
- koplampreiniging
- mistlampen voor
- Porsche Entry & Drive (4F2)
- ruitensproeiers verwarmbaar
Infotainment
- Porsche Communication Management incl. Navigatiemodule (7T1)
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
Interieur & Comfort
- achterbank verwarmd
- Stoelverwarming voorstoelen (4A3)
- Aluminiumpakket "Sport" (5TE)
- armsteun voor
- elektrische ramen achter
- elektrische ramen voor
- elektrisch verstelb. passagiersstoel met geheugen
- lederen stuurwiel
- Memory Pakket bestuurder (3L4)
- schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Servotronic (1N3)
Veiligheid
- Airbags achter (4X4)
- alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrole (RDK) (7K3)
- Cruise control metafstandsregeling (8T3)
- hoofd airbag(s) achter
- hoofd airbag(s) voor
- ParkAssistent voor- en achterzijde (7X2)
- passagiersairbag
- zij airbag(s) voor
Overig
- 3-spaaks stuurwiel metstuurwielverwarming (2PH)
- Luchtvering inclusief PASM (1BK)
- Porsche Active Suspension Management (1BH)
- RDW-leges
- start/stop systeem
= Bijzonderheden =
Kracht, luxe en veelzijdigheid komen zelden zo mooi samen als in deze Porsche Cayenne Turbo uit 2011. Dit is niet zomaar een SUV, dit is het offroad-vlaggenschip van Porsche. 500 pk uit een twin-turbo V8, verpakt in een tijdloos zwart exterieur met een strak zwartlederen interieur. Een auto die moeiteloos lange afstanden op de Autobahn kan verslinden, maar net zo gemakkelijk indruk maakt bij de lokale brasserie.
Deze Cayenne is altijd in handen geweest van eigenaren die precies wisten wat ze reden. Steeds consequent onderhouden bij officiële Porsche Centra, met een keurig opgebouwde kilometerstand en volledig aantoonbare historie. Begin 2025 kreeg hij nog een tussenbeurt bij Porsche Centrum Berlijn. Toen is ook direct de Porsche Approved-garantie verlengd tot het voorjaar van 2026, waarvan ook de particuliere koper in Nederland gebruik kan maken.
Qua specificatie heeft de eerste eigenaar niet bezuinigd. Meest in het oog springend is het volledig panoramisch dak, dat het interieur laat baden in licht. Daarnaast is hij rijk uitgerust met opties zoals standverwarming, verwarmbaar stuur en verwarmbare voorruit, dynamische koplampen (PDLS), adaptieve cruisecontrol met afstandsregeling en diverse Porsche Exclusive touches en andere opties om hem optisch af te maken, waaronder 21-inch Sport Edition-velgen. Het volledig lederen interieur oogt bovengemiddeld fris en verraadt niets van zijn leeftijd. Alles voelt solide, verzorgd en uitnodigend, precies zoals je van een Porsche mag verwachten.
En rijden? Dit platform is ongekend. De 958-generatie Cayenne combineert het comfort van een topklasse SUV met de precisie van een sportwagen. De twee turbo’s katapulteren je dan ook van 0 naar 100 km/u in minder dan 5 seconden. Dankzij de permanente vierwielaandrijving en adaptieve ondersteltechniek heb je altijd grip en controle, of je nu op de snelweg, in de stad of in de bergen rijdt.
Met minder dan 10.000 kilometer sinds de laatste grote beurt (en sindsdien ook nog een tussenbeurt), uitstekende opties en fabrieksgarantie die nog tot volgend jaar doorloopt, is dit een Cayenne Turbo die klaarstaat voor vele zorgeloze en indrukwekkende kilometers.
Zien wij u snel in Doorn?
Hoeveel kost een Porsche Cayenne verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.