
Renault Captur - 1.3 Mild Hybrid 140 Techno Camera CarPlay
Algemeen
Prijs | € 22.450 |
Bouwjaar | 2023 |
Kilometerstand | 75.402 km |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Aantal versnellingen | 6 |
APK | Ja, tot 30 januari 2027 |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | - |
Datum deel 1 | 12-01-2023 |
Topsnelheid | 196 km/u |
Acceleratie | 0-100 km/u in 10,30 sec |
Motorvermogen | 103 kW (140 pk) |
Aantal deuren | 5-deurs |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal cilinders | 4-cilinder |
Cilinderinhoud | 1333 cc |
Energielabel | C |
Carrosserie | SUV / Terreinwagen |
Kleur | Grijs |
Oorspronkelijke kleur | Grijs |
Gewicht | 1241 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |
Verbruik | (±) 1 op 17 |
Introductiejaar | juli 2022 |
Meer modelinformatie |

Aanbieder
Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Alarm
- ESP
- Getint glas
- Parkeersensor
- Startonderbreker
- Traction Control
- Airconditioning
- Boordcomputer
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Climate Control
- Cruise Control
- Elek. bedienbare ramen
- Regensensor
- Stoelverwarming
- Stuurbekrachtiging
- Navigatiesysteem
- Lichtmetalenvelgen
- Achterbank neerklapbaar
- Spoiler
- Binnenspiegel aut. dimmend
- Elek. verstelbare spiegels
Extra informatie
Algemene informatie
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 48 liter
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 174 km/u
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
CO₂-uitstoot (WLTP): 132 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 - € 182 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
= Aanvullende opties en accessoires =
Exterieur
- Extra getint glas
- lichtmetalen velgen 18"
- achterspoiler
- afwijkende dakkleur
- buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- buitenspiegels in andere kleur
- dimlichten automatisch
- keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
Infotainment
- Apple Carplay/Android Auto
- Audio-installatie
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- DAB ontvanger
- draadloze telefoonlader
- multimedia-voorbereiding
- multimedia scherm klein
Interieur & Comfort
- sfeerverlichting
- achterbank in delen neerklapbaar
- achterbank verstelbaar
- achteruitrijcamera
- armsteun voor
- bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- elektrische ramen achter
- elektrische ramen voor
- hemelbekleding donker
- keyless start
- lederen stuurwiel
- passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- stuur kunstleder
- stuur verstelbaar
Veiligheid
- alarm klasse 1(startblokkering)
- automatische snelheids begrenzing
- Autonomous Emergency Braking
- bandenspanningscontrolesysteem
- bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- elektronische remkrachtverdeling
- hill hold functie
- hoofd airbag(s) achter
- hoofd airbag(s) voor
- parkeersensor achter
- passagiersairbag
- rijstrooksensor met correctie
- vermoeidheids herkenning
- zij airbag(s) voor
Overig
- Pack Navigation (volledig digitaal instrumentenpaneel groot, parkeersensor voor, spraakbediening)
- Pack winter (stuurwiel verwarmd, voorstoelen verwarmd)
- meeneemprijs
- Pack Driving (cruise control adaptief)
- RDW-leges
- Rookvrij
= Bijzonderheden =
Renault Captur E-Tech Hybrid 2023 – zuinig, comfortabel en rijk uitgerust!
Mooie en goed onderhouden Captur Hybrid uit 2023. Combineert benzinekracht met elektrische ondersteuning voor soepel en zuinig rijden, zonder stekker! Automaat, stille motor en veel comfort.
✅ Hybride (géén stekker nodig)
✅ Automaat
✅ Lage verbruikskosten
✅ Ruime en moderne SUV
✅ Perfect voor stad én snelweg
Kortom: een betrouwbare, stijlvolle en zuinige auto die klaar is voor zijn volgende eigenaar!
Hoeveel kost een Renault Captur verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.