
Renault Trafic - 2.0 dCi T29 L2H1 Bj'03-2013 AIRCO NAP
 142.399 km
 142.399 km                
            Algemeen
| Prijs | € 4.450 excl. BTW | 
| Prijs incl. BTW | € 5.385 | 
| Bouwjaar | 2013 | 
| Kilometerstand | 142.399 km  | 
| Brandstof | Diesel | 
| Transmissie | Handgeschakeld | 
| Aantal versnellingen | 6 | 
| APK | Ja, tot 19 maart 2026 | 
| BTW auto | Ja, excl. BTW | 
| Kenteken | VB-638-X | 
| Datum deel 1 | 19-03-2013 | 
| Topsnelheid | 160 km/u | 
| Acceleratie | - | 
| Motorvermogen | 84 kW (114 pk) | 
| Aantal deuren | 5-deurs | 
| Aantal zitplaatsen | - | 
| Aantal cilinders | 4-cilinder | 
| Cilinderinhoud | 1995 cc | 
| Energielabel | - | 
| Carrosserie | Bestel | 
| Kleur | Wit | 
| Oorspronkelijke kleur | Wit | 
| Gewicht | 1870 kg | 
| Trekgewicht max | - | 
| Trekgewicht onger. | 750 kg | 
| Verbruik | - | 
| Introductiejaar | september 2011 | 
| Meer modelinformatie | 
 
                         
                    Aanbieder
Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Centrale deurvergrendeling
- Parkeersensor
- Startonderbreker
- Airconditioning
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Cruise Control
- Elek. bedienbare ramen
- Elek. verstelbare spiegels
Extra informatie
		Technische informatie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
GVW: 3.030 kg
Wielbasis: 350 cm
Milieu
CO₂-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 169 per kwartaal
= Aanvullende opties en accessoires =
Comfort & Interieur
- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor
- Stuur verstelbaar
Exterieur
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Zijschuifdeur rechts
Veiligheid
- Parkeersensor achter
Overige
- Pack Airco (Parkeersensor achter)
= Bijzonderheden =
Let op: Rechterkant Schade	
Hoeveel kost een Renault Trafic verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.
 








 
                     
            










































