
Algemeen
Prijs | € 145.900 |
Bouwjaar | Augustus 2014 |
Kilometerstand | 46.805 km |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Aantal versnellingen | 7 |
APK | Bij aflevering |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | L-577-SB |
Datum deel 1 | 04-08-2014 (import) |
Topsnelheid | 315 km/u |
Acceleratie | 0-100 km/u in 3,50 sec |
Motorvermogen | 349 kW (475 pk) |
Aantal deuren | 2-deurs |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal cilinders | 6-cilinder |
Cilinderinhoud | 3800 cc |
Energielabel | G |
Carrosserie | Coupé |
Kleur | Zwart |
Oorspronkelijke kleur | Donker zwart |
Gewicht | 1405 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |
Verbruik | (±) 1 op 8 |
Introductiejaar | augustus 2013 |
Meer modelinformatie |


Aanbieder
Opties & accessoires
- ABS
- Airbags
- Alarm
- Centrale deurvergrendeling
- ESP
- Traction Control
- Airconditioning
- Boordcomputer
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Climate Control
- Cruise Control
- Elek. bedienbare ramen
- Lederenbekleding
- Xenon verlichting
- Radio/CD-speler
- Lichtmetalenvelgen
- Sportstoelen
- Elek. verstelbare spiegels
Garanties
Extra informatie
Algemene informatie
Modelreeks: 2014 - 2025
Modelcode: 991
Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 3,5 s
Topsnelheid: 315 km/u
Maten en gewichten
GVW: 1.720 kg
Afmetingen (LxBxH): 455 x 187 x 127 cm
Wielbasis: 246 cm
Interieur
Interieurkleur: Leder zwart
Milieu
CO₂-uitstoot: 289 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 18,9 l/100km (1 op 5,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 240 per kwartaal
= Aanvullende opties en accessoires =
Exterieur
- 90 liter benzine tank
- bi-xenon koplampen
- Groene baan voorruit
- Keramische remschijven (pccb)
- koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 20"
- Sportchrono pakket plus
- Tankdop in alu optiek
Infotainment
- Hifipakket
- Multimedia-voorbereiding
- Pcm 2.1 incl. uitgebreide dvd
- Spraakbediening voor pcm
- Telefoonmodule pcm
Interieur
- Afdekplaat middenconsole in carbon
- Aluminium interieur afwerking
- Buitentemperatuurmeter
- Deurpaneel leder / alcantara
- Dorpellijsten van carbon, verlicht
- Elektrische ramen voor
- Interieurpakket carbon
- Lederen versnellingspook
- Licht-Design Pakket
- Sport kuipstoelen
- Sportstuur
- Zelfdimmende binnen-/buitenspiegel met geïntegreerde regensensor
Milieu
- Start/stop systeem
Veiligheid
- Airbag(s) hoofd achter
- Airbag(s) hoofd voor
- Airbag(s) side voor
- Airbag passagier
- Alarm klasse 3
- Bandenspanningscontrolesysteem
Overige
- centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Clubsport
- Derde remlicht
- Elektrisch variabele schokdemperafstelling
- microvezel bekleding
- ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Sportschokbrekers
- stuur leder
= Bijzonderheden =
Deze 911 GT3 is uit voorraad leverbaar. De GT3 is van een echte liefhebber geweest, hij verkeerd in uitzonderlijk goede staat, dit is deels te danken aan een PPF folie over de hele voorkant van de GT3.
Ochtenddauw lag nog op het asfalt toen de 911 GT3 tot leven kwam. Zijn atmosferische 3,8-liter zescilinder boxer klonk als een belofte: rauw, precies, compromisloos. Geen turbo, geen filter, alleen pure mechanica. De GT3 was gebouwd voor bochten, niet voor boulevardshows.
Op het circuit voelde elke meter als een dans tussen grip en snelheid. Het onderstel, geoptimaliseerd voor circuitgebruik, werkte samen met de vierwielophanging om bochten te verslinden. De besturing, hydraulisch, direct, eerlijk, gaf constant feedback, elke oneffenheid, elk stukje rubber dat contact maakte met het asfalt.
Bij het uitkomen van de bochten smeekte de GT3 om meer toeren. De motor klom gretig naar 9000 rpm, een zeldzaam bereik in moderne sportwagens. De PDK-transmissie wisselde van versnelling met de snelheid van een gedachte, zonder een moment van aarzeling.
De aerodynamica, inclusief de vaste achtervleugel en de brede frontsplitter, zorgde voor stabiliteit bij hoge snelheid. Geen overdaad, alleen wat nodig was. Elk detail had een functie, niets was voor de show. Zelfs de uitlaten, agressief centraal geplaatst, brachten niet alleen geluid, maar ook balans.
Ronde na ronde gleed de GT3 over het circuit als een roofdier in zijn territorium. Geen drama, alleen precisie. Geen show, alleen prestaties.
Aan het einde van de sessie stond de auto stil, dampend van de intensiteit. De GT3 had zijn verhaal verteld. Een verhaal over snelheid zonder opsmuk. Over techniek zonder ruis. Over wat een sportwagen écht hoort te zijn.
Opties op dit exemplaar:
90 liter benzinetank
Porsche Dynamic Light System met LED verlichting
Getinte baan op voorruit
Zelfdimmende binnen-/buitenspiegels met geïntegreerde regensensor
Rain sensor
Tankdop in aluminium look
Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)
Liftsysteem vooras
Clubsport pakket
Cruisecontrole
Licht-Design Pakket
Deurpaneelpakket alcantara
Interieurpakket carbon
Afdekplaat middenconsole carbon
Dorpellijsten van carbon, verlicht
Porsche Communication Management (PCM) inclusief navigatiemodule
Uitgebreide navigatie module
Sound Package Plus
Telefoonmodule
Spraakbediening
Sport Chrono Pakket
Sport kuipstoelen
PCM 3 - Porsche Communication Management (incl. radio)
Dashboard Trim in Carbon
Door Panel Trim in Carbon
Vraag voor de standaarduitrusting naar een van onze collega's van de verkoopafdeling.
Onze prijzen zijn inclusief 1 jaar Porsche Approved garantie (t.w.v. 1695 euro) . Daarnaast zorgen wij bij aflevering dat u minimaal 1 jaar of 15.000 KM onderhoudsvrij (o.a. onderhoudsbeurt, banden en remmen) kunt rijden. Zo kunt u zorgeloos genieten van uw Porsche.
Hoeveel kost een Porsche 911 verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.