
Porsche 928 - 4.5 Coupé | Weinrot metallic | Inruil Mogelijk
Algemeen
Prijs | € 17.950 |
Bouwjaar | 1982 |
Kilometerstand | 232.957 km |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Aantal versnellingen | - |
APK | Bij aflevering |
BTW auto | Nee, marge |
Kenteken | J-772-SP |
Datum deel 1 | 28-02-1982 (import) |
Topsnelheid | - |
Acceleratie | - |
Motorvermogen | 177 kW (241 pk) |
Aantal deuren | 2-deurs |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal cilinders | 8-cilinder |
Cilinderinhoud | 4474 cc |
Energielabel | - |
Carrosserie | Coupé |
Kleur | Rood (Metallic) |
Oorspronkelijke kleur | Weinrot metallic (rood metallic) |
Gewicht | 1525 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |
Verbruik | - |
Introductiejaar | juli 1978 |
Meer modelinformatie |


Aanbieder
Opties & accessoires
- Getint glas
- Airconditioning
- Cruise Control
- Elek. bedienbare ramen
- Lederenbekleding
- Schuifdak
- Achterbank neerklapbaar
- Elek. verstelbare spiegels
Extra informatie
Porsche 928 4.5 Coupé | Weinrot metallic | Inruil Mogelijk
- Kenteken: J-772-SP
- Merk: Porsche
- Model: 928
- APK tot: 10-07-2026
- Tellerstand: 144753 Mijl
- Carrosserievorm: Coupé
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1982
- Transmissie: Automaat
- Kleur: rood Metallic
- Kleurnaam: Weinrot metallic
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: bruin
- Motorinhoud: 4474 cc
- Aantal cilinders: 8
- Vermogen: 177 kW / 241pk
- Ledig gewicht: 1525 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 1
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: Vrijgesteld
Comfort
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Getint glas
- Glazen schuifdak
- Metaalkleur
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Elektrische ramen voor
- Lederen bekleding
- Middenarmsteun voor
Het is altijd één van je favorieten geweest vroeger, een heuse Porsche 928. Dat model dat de 911 eigenlijk had moeten vervangen, maar die er naast is gebleven.
Altijd met een V8 en met dat heerlijke eigenwijze design, daardoor heeft de 928 de cultstatus verworven.
Maar ja, wat koop je dan voor onder de 20.000,- en waar begin je aan?
Er zijn van die exemplaren die gewoon kloppen, maar niet "over-gerestaureerd" zijn, zoals deze. Je wil er ook niet één waar je elk weekend onder moet liggen.
Eigenlijk wil je een goed rijdend exemplaar, waar je zelf nog wat aan kan doen en dat gewoon start en heerlijk rijdt.
Dit is er zo één!
Bij import is destijds direct de techniek op orde gebracht waaronder de beruchte distributie-riem.
Deze 928 is voorzien van een Carfax, waaruit blijkt dat je geen ex-schade auto koopt of met een terug gedraaide kilometerstand zit of een exemplaar, dat eventjes als boot heeft gefungeerd
Hoeveel kost een Porsche 928 verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.