
Porsche 928 - 4.7 S Coupé
Algemeen
Prijs | € 12.950 |
Bouwjaar | 1983 |
Kilometerstand | 148.000 km |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Aantal versnellingen | 4 |
APK | Ja, tot 11 februari 2027 |
BTW auto | Ja, incl. BTW |
Kenteken | HGB-39-K |
Datum deel 1 | 28-02-1983 (import) |
Topsnelheid | - |
Acceleratie | - |
Motorvermogen | 179 kW (243 pk) |
Aantal deuren | 2-deurs |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal cilinders | 8-cilinder |
Cilinderinhoud | 4664 cc |
Energielabel | - |
Carrosserie | Coupé |
Kleur | Blauw |
Oorspronkelijke kleur | Blauw |
Gewicht | 1515 kg |
Trekgewicht max | - |
Trekgewicht onger. | - |
Verbruik | - |
Introductiejaar | juli 1980 |
Meer modelinformatie |


Aanbieder
Opties & accessoires
- Lederenbekleding
Extra informatie
Modelreeks: jul. 1980 - dec. 1983
Aandrijving: Achterwielaandrijving
GVW: 1.870 kg
Interieurkleur: Zwart
Emissieklasse: Euro 0
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Motorrijtuigenbelasting: geen
Porsche 928 S 1983 automaat.
geimporteerd uit Nevada Amerika,
De Porsche heeft momenteel een NL-kenteken en een nog bijna nieuwe APK.
De auto heeft bewezen betrouwbaar te zijn, hij wordt al sinds een jaar wekelijks gebruikt.
Technisch is de auto wel oke, hij heeft geen roest doordat hij in het zonnige nevada heeft gereden.
De 4.7 8-cilinder loopt heel mooi en de automaatbak schakelt goed.
Echter er zijn elektrisch wel een aantal zaken die niet werken en ook is het interieur niet netjes.
De auto was oorspronkelijk een soort champagne metallic kleur maar in Amerika in rood overgespoten,
dit spuitwerk was verre van mooi en daarom is de auto nu in Oslo blauw gewrapt.
De auto kan het beste beschreven worden als een rijdbaar project auto waar hier en daar nog wat aan moet worden geknutseld.
Porsche 928 S 1983 automatic.
imported from Nevada America,
The Porsche currently has a NL registration and an almost new MOT.
The car has proven to be reliable, it has been used weekly for a year.
Technically the car is okay, it has no rust because it has been driven in sunny Nevada.
The 4.7 8-cylinder runs very nicely and the automatic transmission shifts well.
However, there are a number of electrical things that do not work and the interior is also not neat.
The car was originally a kind of champagne metallic color but was resprayed in red in America,
this spraying was far from beautiful and that is why the car is now wrapped blue in Oslo.
The car can best be described as a drivable project car that still needs some tinkering here and there.
Hoeveel kost een Porsche 928 verzekering?
Check nu wat de autoverzekering gaat kosten.